W jaki sposób współczesny Artysta powinien budować własną Listę Kolekcjonerów i czy w ogóle jest mu ona potrzebna?
Artysto, w tym odcinku dowiesz się m.in:
1. Jak w sposób nowoczesny budować własną Listę Kolekcjonerów.
2. Opowiadam dlaczego nie potrzebujesz strony www, żeby móc efektywnie korzystać z linku zapisu na Twoją Listę Kolekcjonerów. Choć nie neguję, że warto mieć własną, imienną stronę www.
3. Jak pozyskiwać kontakty od Kolekcjonerów z całego świata?
4. Odpowiadam m.in. na pytanie: dlaczego współczesny Artysta powinien postawić na automatyzacje w budowie swojej Listy Kolekcjonerów.
5. Rekomenduję Ci konkretną aplikację do stworzenia newslettera. Sama z niej korzystam!
6. Wyjaśniam dlaczego posiadanie newslettera = NIEZALEŻNOŚĆ na międzynarodowym rynku sztuki.
7. Wspominam krótko o tym dlaczego według Artystów, którzy skorzystali z mojej oferty Konsultacji – „Głowa im Paruje”.
8. Wskazuję gdzie zamieszczać link do zapisu na swoją Listę kolekcjonerów, żeby dotrzeć do jak największej ilości osób potencjalnie zainteresowanych Twoją sztuką.
Fragment odcinka:
„Znam kilku artystów, którzy po latach świetnych współprac z np: galerią niemiecką czy londyńską po śmierci marszanda utracili z dnia na dzień sprzedaż bo galeria przestała istnieć lub nowy marszand miał inną wizję dla profilu przejętej galerii i postawił w swojej ofercie na innych artystów.
Taki artysta zostaje bez marszanda, który np: przez poprzednie 10 lat był gwarantem jego wysokich zarobków. Zostaje też bez dostępu do listy kolekcjonerów, którzy są klientami Galerii i ich dane są własnością Galerii. Co jest oczywiste. Galerzyści pracują cały czas na listę swoich kontaktów a dane takie to dane wrażliwe i nie mogą być rozdawane na prawo i lewo.
Drogi Artysto, pamiętaj więc, że budowanie własnej Listy Kolekcjonerów to gwarancja Twojej niezależności!”
Tylko do 31 stycznia dostęp do odcinka jest bezpłatny.
Zapraszam Cię do zasłuchania w 52 odcinku podcastu Konik Kreatywny.
Słuchaj na Spreaker Słuchaj na Spotify
Zapisz się na mój NEWSLETTER i bądź na bieżąco z publikacjami.
Fragment odcinka:
„Uczmy się od najlepszych i największych. Nie ograniczajmy się do obserwowania tylko rynku polskiego bo tu jeszcze wszyscy wzrastają ucząc się na błędach. Podlądając innych, często Konika Kreatywnego.
Powiem TAK . Jeśli światowe domy aukcyjne mają zapis do newslettera. Galerie takie jak GAGOSIAN mają link do subskrypcji czyli newslettera w stopce strony a 1’Dips – ogromny amerykański portal ze sztuką i designem zbiera dane zmuszając cię do zapisu jeśli chcesz kontynuować ogladanie jego oferty – musisz nawet się określić czy jesteś prywatnie czy jako np: architekt – to naprawdę szkoda tracić czas na dyskusje czy Artyście newsletter czyli zapis na Listę Kolekcjonerów jest potrzebny czy też nie”.
Kursy online dla artystów. Sprawdź pełną ofertę w SKLEPIE Konika Kreatywnego.