Nikodem Szewczyk działa z prawdziwym rozmachem. Dywersyfikując swoją twórczość dociera do odbiorców między 18 a 35 rokiem życia. Wydruki Fine Art realizuje m.in. we współpracy z drukarnią w USA a jego prace znajdują się w 15 krajach na całym świecie. Właśnie realizuje pierwszą wysyłkę swoich dzieł do kolekcjonera z Dubaju.
#dlaArtystów W tym odcinku rozmawiam z młodym artystą Nikodemem Szewczykiem, pseudonim Krabonszcz, o sile marketingu w przypadku Independence Artist czyli Artysty Niezależnego, która wpływa na rozpoznawalność twórcy wśród współczesnych mu odbiorców sztuki i ma bezpośredni i pośredni wpływ na sprzedaż prac artysty.
Rozmawiamy także o psychologii w budowaniu cen stworzonego dzieła i o emocjach, które są główną siłą napędową twórczego procesu, w przypadku mojego gościa.
Zapraszam Cię do zasłuchania w 49 odcinku podcastu Konik Kreatywny.
Słuchaj na Spreaker Słuchaj na Spotify
Linki.
KRABONSZCZ | Sklep
KRABONSZCZ | Instagram