
To pierwszy odcinek w nowym, 2020 roku. Za nami pierwszy rok współpracy. Pierwsze pół roku podcastowania. Drodzy artyści, projektanci, twórcy; zapraszam Was na nowy cykl czyli „Korki z Instagrama dla Artystów”.
Ten odcinek jest noworocznym prezentem ode mnie, od Konika Kreatywnego; dla Was. Dedykuję go przede wszystkim artystom zainteresowanym sprzedażą.
To właśnie ten rok naszej znajomości pokazał mi jak niewielu z Was potrafi świadomie korzystać z całkiem niezłego narzędzia jakim jest instagram, dzięki któremu możecie dotrzeć do potencjalnego klienta ze swoją sztuką.
Nie chodzi mi o ilość serduszek pod postem a o działania przekładające się na większe zasięgi organiczne i na realny kontakt z odbiorcą zainteresowanym Waszą twórczością i jej kupnem.
Zapraszam Cię na pierwszy odcinek, nowego cyklu podcastu Konik Kreatywny. Patataj!

W przestrzeni Konika Kreatywnego poznasz polskich artystów, projektantów i wizjonerów. Jeśli interesują Cię ciekawi ludzie, zaprojektowane produkty, niezwykłe miejsca i smaki to miejsce jest dla Ciebie.
W tym odcinku (w minutach):
00:42 / Artyści i twórcy na instagramie.
02:12 / Jak sprzedawać obrazy na instagramie?
02:39 / Relacja wyróżniona: „DO KUPIENIA” lub „AVAILABLE”
04:03 / 2 inne sposoby na komunikację o dostępności dzieła do sprzedaży.
07:20 / O tym jak poprawnie postować na instagramie.
08:02 / TARGET GROUP czyli kim jest odbiorca sztuki?
08:46 / Hasztagi
10:01 / 3 grupy hasztagów
13:40 /Oznaczaj aktywnie profile, którym chcesz się przedstawić.
Zapisz się do NEWSLETTERA i nie przegap kolejnych odcinków podcastu Konik Kreatywny.
Myślałam, że już sporo wiem o prowadzeniu IG, ale po moich marnych zasięgach widzę że robię coś źle, nie miałam pojęcia co… Od Ciebie usłyszałam tak oczywiste, ale nowe rzeczy! Bardzo Ci dziękuję i czekam na więcej! ?